Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marije Koetsier - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marije Koetsier - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2016

Toch een beetje Hollands!

16 Maart 2016

Zuid Afrika: een prachtig land!

05 Maart 2016

Mijn eerste dagen in Zuid-Afrika
Marije

Hallo familie/vrienden/kennissen, Woensdag 2 maart ben ik veilig aangekomen in Zuid Afrika. Hier hoop ik tot half juni te verblijven in het plaatsje Bellville. Dat ligt naast het plaatsje Durbanville waar ik stage ga lopen in een kindertehuis. Deze plaatsen liggen boven Kaapstad wat bij velen van jullie misschien bekender in de oren klinkt. De plannen die ik 3 jaar geleden al had, worden nu dan eindelijke werkelijkheid. Het is gek om zo ver weg en zo lang van huis te zijn en dat voor het eerst, maar ik heb er superveel zin in. Als jullie van mijn Zuid Afrikaanse avonturen en stage werkzaamheden op de hoogte willen blijven, kunnen jullie me volgen via deze blog. Ik zal ook filmpjes en foto uploaden, zodat jullie er meer een beeld bij krijgen. Tot later, Marije Koetsier

Actief sinds 05 Maart 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3964

Voorgaande reizen:

05 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: